Aktualności

powrót

Przewodnik po komunikacji dla branży farmaceutycznej. Część 1. Zasady uczciwej konkurencji i tajemnica przedsiębiorstwa.

02.11.2020
Przewodnik po komunikacji dla branży farmaceutycznej. Część 1. Zasady uczciwej konkurencji i tajemnica przedsiębiorstwa.

„(…) współczesny człowiek poświęca na komunikację sześć razy więcej czasu niż nasi przodkowie. A więc komunikujemy się więcej, ale czy lepiej?”
Jo Nesbø, Łowcy głów

Zdaniem dr Anny Banaszewskiej znacznie gorzej …

W czasach Covid-19, pracy zdalnej komunikacja odgrywa podstawową rolę, w szczególności komunikacja dotycząca branży farmaceutycznej

Zapraszam zatem do 1 rozdziału dotyczącego zasad prawidłowej komunikacji dotyczącego zagadnienia komunikacji z uwzględnieniem ZASAD UCZCIWEJ KONKURENCJI, a wiem dobrze, że trzeba bardzo uważać, aby jej nie naruszyć.

 Poniżej publikacja: (i) Wstępu, (ii) Zasady uczciwej konkurencji, (iii) Tajemnica przedsiębiorstwa, a czyn uczciwej konkurencji. 

Już nie długo kolejne rozdziały.

PRZWODNIK KOMUNIKACJI_1

Go to top

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszej polityce prywatności. Rozumiem