Blog

powrót

Zasady komunikacji – przewodnik dla branży farmaceutycznej.

17.10.2020
Zasady komunikacji – przewodnik dla branży farmaceutycznej.

Niniejszy podręcznik ma na celu przedstawienie zasad komunikacji jakich należy przestrzegać, aby nie naruszać przepisów prawa konkurencji, nie wpływać na proces zamówień publicznych i nie narazić się na zarzut popełnienia czynu zagrożonego karą określoną w kodeksie karnym, a jednocześnie realizować cele biznesowe. W konsekwencji chodzi o to abyście mogli być skuteczni na rynku w sposób transparentny i czytelny.

PRZWODNIK KOMUNIKACJI – INFORMACJA (2)

Najnowsze Artykuły

Go to top

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszej polityce prywatności. Rozumiem