Aktualności

powrót

Zachowanie uczciwej konkurencji w komunikacji

20.07.2021
Zachowanie uczciwej konkurencji w komunikacji

🔹🔹🔹Dzisiaj o zachowaniu uczciwej konkurencji w komunikacji❗ Bo słowa mają znaczenie❗

Przekonał się o tym zespół Kancelaria Prawo Gospodarka Zdrowie Banaszewska Modro zarządzany przez Anna Banaszewska, który prowadził pewną sprawę.

A sprawa, jako to sprawa zaczęła się od słów pewnego przedstawiciela farmaceutycznego wypowiedzianych przed szpitalem w przededniu przetargu na leki. Te słowa brzmiały „WSZYSTKO USTAWIŁEM…”

Niestety te słowa usłyszał inny przedstawiciel medyczny, który pracował dla firmy konkurencyjnej.

No i teraz mamy ponad rok postępowania za sobą. Wszystko przez nieostrożne słowa …❗

Na tak ściśle uregulowanym rynku warto uważać na to się mówi i jak się zachowuje, bo niechcący można doprowadzić do katastrofy.

To była motywacja do napisania przez dr Annę Banaszewską przewodnika komunikacji dla branży farmaceutycznej.

Prezentuję jego II poprawione wydanie. Dzisiaj o zachowaniu uczciwej konkurencji w komunikacji❗

Najnowsze Aktualności

Go to top

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz zmienić sposób zapisu i dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Dowiedz się jak przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszej polityce prywatności. Rozumiem